Senaste nytt

Dagens bild

Min första tanke. Tror inte att skyltmakaren, med anledning av grammatiken, inte riktigt har för förmedlat det budskap som den avsåg. :)
Inkastaren till butiken, en tjej i 20 års åldern, fattade inte va jag menade när jag skämtsamt svarade ”Sorry, I am not a pussy” på inbjudan om att komma in i butiken och smaka Tequila.

Min fru fattade inte heller skämtet och tyckte därmed inte att det var en så rolig kommentar.
 
Trivsel ombord Qatars A350 från Arlanda till Doha!
76636DD9-2D7E-4A58-AE9B-EA8ED9F62DE3.jpeg
 

Flying Finn

Medlem
Jag skulle ursprungligen göra ett semi-live reportage, men det lyckades inte nu när min bärbara dator låste sig redan i början av resan. Så här med telefon är det trist att skriva inlägg, så vi får se blir det något på efterhand. Datorn är nog ur spel hela resan.

Sitter nu ombord den rätt så nya specialiteten i Finnairs ruttnätverk. AY HEL-MAD, "operated for Finnair by Iberia." Madridrutten har nu trafikerats så här ett tag. Airbus A321:n är Iberias och så är även flygbesättningen. Kabinpersonalen är spansk AY och baserad på MAD. Bokade min rutt så här för att pröva hur det finska servicekonceptet fungerar med spanjorer och Iberias flygplan. IB körs endast på denna rutt.

Image-308.jpg
 
Toppen