Senaste nytt

Dagens bild

Gratulerar! Ursnygga... :)

Tackar! Visst är de, fast inte lika kolsvarta som jag gärna önskat. Det är lite ”utnött-vilda-västern-läder”-stuk på dem, men det är kanske en stil i sig. Tyskar och läder... I digress.

De kommer dock aldrig att hamna på incheckad väska, redan SEN-taggarna försvann fort när jag provade tidigare. o_O

Grattis! Är du fortfarande gift?

Haha, förhoppningsvis giftemål nummer två i mitt liv inom kort ;). Nummer ett tog slut för många år sedan, men det var inte pga mitt resande..!

Min sambo var placerad en längre tid i Singapore, alla resor dit hjälpte både poängen och kärleken (låt oss inte prata om plånboken). Nu är hon tillbaka i Europa, så det blir färre privata resor och mer tid hemma. Jobbresorna är tillräckligt regelbundna för att dra sina strån till poängstacken, särskilt de gånger jag lyckas lägga till en slant själv för att hoppa upp från C till F.

Visst har jag tagit några obekväma rutter för att hålla mig till LH-gruppen istället för att resa direkt, men arbetsgivaren bryr sig inte så länge jag håller mig inom budget. Om det i det långa loppet är värt mödan att alltid dra de flesta turerna via Schweiz och Tyskland återstår att se.

Haha, förhoppningsvis giftemål nummer två i mitt liv inom kort ;). Nummer ett tog slut för många år sedan, men det var inte pga mitt resande..!

Min sambo var placerad en längre tid i Singapore, alla resor dit hjälpte både poängen och kärleken (låt oss inte prata om plånboken). Nu är hon tillbaka i Europa, så det blir färre privata resor och mer tid hemma. Jobbresorna är tillräckligt regelbundna för att dra sina strån till poängstacken, särskilt de gånger jag lyckas lägga till en slant själv för att hoppa upp från C till F.

Visst har jag tagit några obekväma rutter för att hålla mig till LH-gruppen istället för att resa direkt, men arbetsgivaren bryr sig inte så länge jag håller mig inom budget. Om det i det långa loppet är värt mödan att alltid dra de flesta turerna via Schweiz och Tyskland återstår att se.
Fast giftemål nummer två är uppnått då du nu gift dig med Lufthansa. Vart sker bröllopsmiddagen? FCT? Då blir all sprit och mat gratis eller finns det en begränsning i hur många du får gästa?

Fast giftemål nummer två är uppnått då du nu gift dig med Lufthansa. Vart sker bröllopsmiddagen? FCT? Då blir all sprit och mat gratis eller finns det en begränsning i hur många du får gästa?

Det kanske vore något. Porsche Cayenne som sedan kör oss ut till plattan för att boarda bröllopsresan, en A380 eller 747-8 med livery ”Just Married” och tomma konservburkar som skramlar på släp. Får prata med service center om det...

Suarga Padang Padang, Bali

När du är trött på de traditionella västerländska hotellen. Tack för tipset! (Läst på BC)
8d20e04003aa2047666dd316a77236a3.jpg

DC9197DE-FDBF-440C-8BA6-83CB2EB23965.jpeg

Lördag em och på CDG terminal F. Air France har pick up service för sina F pax. En snubbe ankom Paris med förmodad vidare avgång i F. Bilen och chauffören väntade en stund, hämtade upp passageraren och sedan vidare till F Lounge eller direkt till nästa flyg.

Toppen