Senaste nytt

Cyber Monday & Black Friday 2021 erbjudanden (relaterat till resande)

Erik M

Medlem
Erbjudanden till Black Friday – boka flyg | SAS

Nu lyser vi upp novembermörkret med extra bra priser på resor till USA, Japan, Europa och Skandinavien. Boka senast 29 november 2021.

Reseperiod: 13 december 2021–31 maj 2022. Till/från USA och Japan gäller erbjudandet resor i perioden 10 januari–31 mars 2022. Alla internationella resor kan också bokas om utan avgift fram till 72 timmar före avgång.

Det dök upp en massa resor till Singapore. Är det bara jag, eller är det ovanligt i denna typ av kampanjer?
 

MrRob

Medlem
Erbjudanden till Black Friday – boka flyg | SAS

Nu lyser vi upp novembermörkret med extra bra priser på resor till USA, Japan, Europa och Skandinavien. Boka senast 29 november 2021.

Reseperiod: 13 december 2021–31 maj 2022. Till/från USA och Japan gäller erbjudandet resor i perioden 10 januari–31 mars 2022. Alla internationella resor kan också bokas om utan avgift fram till 72 timmar före avgång.

Hittade GOT-LAX för 1600:- t.o.r. i Go Light i februari. Även om economy inte lockar mig personligen är det onekligen ett väldigt bra pris tycker jag.
 

MrRob

Medlem
Dock okristligt lång väntan i CPH på flera av biljetterna hem. Men några av dagarna bara 2h30m vilket är perfekt för lite frukost i loungen. Fortfarande väldigt bra pris dock - och som GOTBound skriver kan man ju försöka köpa till sig en upgrade med poäng om man vill.
 

RickardG

Medlem
Dock okristligt lång väntan i CPH på flera av biljetterna hem. Men några av dagarna bara 2h30m vilket är perfekt för lite frukost i loungen. Fortfarande väldigt bra pris dock - och som GOTBound skriver kan man ju försöka köpa till sig en upgrade med poäng om man vill.
Hur mycket får man tillbaka om man avbokar biljetten? Det allra mesta borde väl vara skatter, som delvis betalas tillbaka?
 
Toppen