Personal Fees | RevolutKälla?
Deras chat säger no fee...
Personal Fees | RevolutKälla?
Deras chat säger no fee...
Ehhh, vänta lite - du har alltsåDeras chat säger no fee...
Jag veeet Sorry...Ehhh, vänta lite - du har alltså
frågat Kundtjänst???
Jag veeet Sorry...
Vad är det för tomtar som svarar på Revolut chat?? Goddag yxskaft flera gånger. Ska försöka klistra in Copy från chaten. Skrämmande..
Ja jösses men Det är viss skillnad när kundservice svar finns i skrift som i en chat. Direkt pinsamt när jag skickade länken till deras egen FAQ...
Det är väl en AI bot? De brukar ju pitcha det som en bra feature.Jag veeet Sorry...
Vad är det för tomtar som svarar på Revolut chat?? Goddag yxskaft flera gånger. Ska försöka klistra in Copy från chaten. Skrämmande..
Ja i början men sen kan du be om live agent om du villDet är väl en AI bot? De brukar ju pitcha det som en bra feature.
Dock kan den aldrig svara på det man faktiskt frågar (mycket A och lite I) men efter ett par försök kan den eskalerara till en människa. Men då är man fortsatt kvar i att det är en normal kundtjänst vad gäller nivån.
Ah. Nu när jag vaknat till lite bättre så undar jag om jag inte blandade ihop Curve och Revolut denna gångJa i början men sen kan du be om live agent om du vill
Är ju lätt hänt, speciellt om man kopplar Revolut under Curve.......Ah. Nu när jag vaknat till lite bättre så undar jag om jag inte blandade ihop Curve och Revolut denna gång