Jag anar ugglor i mossen jag... Eller så döper de bara om (nya) Black till något annat och låter (Legacy) Black heta bara Black...Härlig framförhållning och planering de kör med på det bolaget.
Dock tolkar jag det som odelat positivt? Alltså att man får behålla de bättre förmånerna utan att betala de nya avgifterna? Eller också är det en klassisk enhancement och att man får behålla förmånerna men betala![]()
Som jag tolkat det så är det 400 GBP gratis, men du kan ta ut 1000 GBP.Såg att jag fått 1000 GBP i ATM uttag på kortet, vet någon om de har ändrat limiten elller är det fortfarande ”bara” 400 GBP som är avgiftsfritt. Har gratis Black.
JaHur är det med Sj prio Mastercard, visst borde jag kunna använda det via curve och tjäna in poäng precis som vanligt?
Hänger inte direkt med, men ditt kort kan väl endast kopplas till Curve en gång om jag minns rätt? Eller hur hade du tänkt med flera Curve? Annars är ju revolut ett alternativ. Fyll på och skicka till den som ska ha pengarna.Kan man ha mer än ett curve-kort aktivt? Insåg att man kan använda det som ett "point-earner" och/eller gratis extra-kort för en familjemedlem, om man samlar poäng på ett ställe som inte ger ut partner-kort.