Senaste nytt

Curve betalkort

M.K

Medlem
Bättre köra mot USD med 0,5% mark-up. Alltså inte märkbart och ändå bättre än MC. Tror USD ska testa 10sek gränsen snart också då USA går ruskigt bra nu med lägsta arbetslösheten på 50 år! ( Även fast svensk media säger annat/håller tyst. :rolleyes:

Euro har jag ingen uppfattning om då hård brexit kan ge olika utfall på kursen.
 

Wolff90

Medlem
Mailade support igår och bad om att säga upp kortet. Har sett att det nämnts tidigare i tråden, men kan Curve kräva att få tillbaka Tumi plånboken?
 

jumbooze

Medlem
Mailade support igår och bad om att säga upp kortet. Har sett att det nämnts tidigare i tråden, men kan Curve kräva att få tillbaka Tumi plånboken?
Förstår inte hur du tänker här, jag har skickat Mail om att jag vill säga upp, jag har ej använt varken kort eller plånbok, om jag önskar pengarna tillbaka så måste de ju kunna få sakerna tillbaka.
 

Wolff90

Medlem
Har ej varken använt kort eller plånbok, och vet inte om jag kommer göra det heller. Var mer intresserad av vad andra hade för erfarenheter då jag sett frågan ställas men inte sett något svar.
 

M.K

Medlem
@Wolff90 Självklart ska Din Wallet sändas in med returen. Jag menar det lika självklart stod i villkoren då man signade. Utomlands i business nu men kan kolla nästa gång jag är på mitt kontor i Sverige. Vill du absolut ha en wallet säljs en liknande på tumi.se för 795:-

DFE6DB40-DF25-4E05-8F2A-B9C21B754561.jpeg
 

mha321

Medlem
@Wolff90 Självklart ska Din Wallet sändas in med returen. Jag menar det lika självklart stod i villkoren då man signade. Utomlands i business nu men kan kolla nästa gång jag är på mitt kontor i Sverige. Vill du absolut ha en wallet säljs en liknande på tumi.se för 795:-

Visa bifogad bild 86671

Mja den är ju knappast likvärdig. Den du betalar 795 för har inte reklam tryck. Nu är visserligen trycket diskret och helt ok snyggt på den från curve, men det är en marketing pryl och inte något som motsvarar market rate.
 

M.K

Medlem
Mja den är ju knappast likvärdig. Den du betalar 795 för har inte reklam tryck. Nu är visserligen trycket diskret och helt ok snyggt på den från curve, men det är en marketing pryl och inte något som motsvarar market rate.

Har jag inte sagt heller. «Liknande» skrev jag. Tänkte om man ville ha en Wallet. (Dock utan rfid skydd) Jag använder min alltid så förstår det. Utsäkta att jag lägger ner energi på att hjälpa.
 
Toppen