Senaste nytt

Curve betalkort

M.K

Medlem
Det är cashback du får från Dina tre valda köpställen. Det blir ändå lite gratis cashback med köp hela tiden och optimerade växlingstillfällen. Jag växlar över 13, typ ett år sedan sist.
 

M.K

Medlem
Ja, ingen avgörande sak med cashback, men jag får fortsatt detta som early adopter. 90 dagar GBIT är det bästa med kortet och det var en väldigt generös ändring för oss.
 
”We’re changing the way we handle business funding cards. We are changing our terms of service to allow all our customers to make the most of Curve. We’re introducing new monthly fee-free limits to all of our customers who want to use a Business card on their personal plan. These new changes come into effect on 10 June 2023.


335cc8eac75b803704c3dadea1a8b15c.jpg



Avoid the Fees
You may be eligible for limitless spending on your business funding card. Customers who are self-employed, a sole trader or contractor and use their card(s) exclusively for business expenses can switch to our business Curve card.

Upgrade to spend freely
Customers on Curve X, Curve Black or Curve Metal plans can enjoy a higher fee-free monthly limit. (Subject to fair use)”

Källa: e-post
 

Tamas

Medlem
”We’re changing the way we handle business funding cards. We are changing our terms of service to allow all our customers to make the most of Curve. We’re introducing new monthly fee-free limits to all of our customers who want to use a Business card on their personal plan. These new changes come into effect on 10 June 2023.


335cc8eac75b803704c3dadea1a8b15c.jpg



Avoid the Fees
You may be eligible for limitless spending on your business funding card. Customers who are self-employed, a sole trader or contractor and use their card(s) exclusively for business expenses can switch to our business Curve card.

Upgrade to spend freely
Customers on Curve X, Curve Black or Curve Metal plans can enjoy a higher fee-free monthly limit. (Subject to fair use)”

Källa: e-post
Vad är ett business kort? Är det inte bara o UK de kan särskilja?
 
Vad är ett business kort? Är det inte bara o UK de kan särskilja?
Killgissar: Businesskort är kort som är utställda på ett företag, inte en individ (dvs på kortet står det inte Nisse Nilsson, utan Nilsson AB). Dvs där vem som helst på bolaget kan ta kortet vid behov och köpa saker. Jag har sett många sådana i USA, men det är ganska ovanligt i Sverige då de flesta "företagskort" är utställda på en individ (och företagsbensinkort, som väl är ett av de främsta syftena med sådant, oftast inte är kreditkort). På andra marknader är nog avgifterna högre på sådana här kort än på vanliga individuella, troligtvis pga högre risker för stöld/bedrägerier.

Dvs jag tror inte att det här kommer påverka speciellt många av oss. Tar gärna emot rättning ifall det är någon som vet bättre :).
 
Toppen