Senaste nytt

Curve betalkort

Något är skumt, jag signade upp för free och fick confirmation, men när kortet skickades står det att 50£ kortet är på g, har man haft extrem tur?
Signade också idag (black) och lagt ett case mot support att förtydliga. Kommer så långt jag kan hävda att jag vill ha enligt deras mail/hemsida (black för 50 gbp). Även om jag läst i tråden så tycker jag deras mailutskick och hemsida ska anses som officiell information.

Nu är det 100% bekräftat att gamla Lifetime Black Legacy card ersatts av nya Black för £9.99 per månad. Alla nya från B.C som skyndade på? ;)

Grattis till er med intresse som hann beställa Lifetime efter min trådstart. Varit en hektisk vecka.

Nu ser vi fram mot officiell lansering i dagarna med det utlovade Amex-stödet
Tur för mig i så fall som signade igår kväll, men i appen ser jag det här:
b4c5b9088d1346828e41823909135408.jpg

Någon som vet vad det betyder? Har jag gamla Liftetime eller blir det trots allt nya?

Ännu en gång ser det ut som att man hamnat på rätt sida snöret. Tack @M.K och övriga BC för att vi hjälper varandra att maximera valmöjliheterna till att tjäna poäng/spend. (Y)

Ibland är talesättet ”boka först, tänk sen” som vi applicerar på awards även tillämpningbarts inom andra områden, som tex i detta ”Curve race” :)

Måste vara pund va? Curve är brittiskt.

Edit. Nu gäller det att skynda sig för alla som inte aktiverat kortet!

Toppen