Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Inte en enda sedan på ett år och då över 15+ IC med SAS, samtliga EWR/ORD, samtliga i plus. Däremot säkerligen 50% som gått i genom som upgrades så är väl så enkelt att de går på samma pott och övriga flighter varit fulla i C.
Jag haft den känslan ett tag också. Väntar fortfarande på första CU, men har fått igenom plusgrade till business relativt billigt på 65-70% av benen.

Jag har blivit uppgraderad exakt var 4:e gång. Nu senast hem från Hong Kong i Oktober. Synd att man inte kan slå ihop bokningar eftersom mitt resesällskap inte blev uppgraderad och på flygplatsen var det ”Computer says no”. Det fanns gått om platser så hade vi varit i samma bokning så hade båda blivit uppgraderade. Inte så att jag klagar men det hade varit trevligt om man kunnat lösa det med olika bokningsnr.

Er der noen som vet om det gjør en forskjell om man sjekker inn eller ikke? Vi er booket i Plus, og jeg vil ikke gjøre noe som ødelegger sjangsene til å havne i Biz.

ExpertFlyer forteller at der er følgende ledig på flyvningen:
C3 D0 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0
Er der noen sjangse i det hele tatt?

Takk for hjelp :)

Er der noen som vet om det gjør en forskjell om man sjekker inn eller ikke? Vi er booket i Plus, og jeg vil ikke gjøre noe som ødelegger sjangsene til å havne i Biz.

ExpertFlyer forteller at der er følgende ledig på flyvningen:
C3 D0 Z0 R0 J0 Y9 S0 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N0
Er der noen sjangse i det hele tatt?

Takk for hjelp :)
Spelar ingen roll enligt min erfarenhet. Jag har fått CU både innan och efter incheckning.

Toppen