Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Det tror jag inte - svårt att se att någon här inte väljer seat om det kan ...
Jag har bara fått courtesy upgrade en gång men då hade jag valt plats vid bokningen och sedan bytt vid incheckningen (eftersom någon placerat sig bredvid mig trots att det fanns helt tomma platser)

Ingen courtesy uppgradering hem heller från NRT idag. Hittills 1/6 som EBD på denna linjen sen de började med courtesy upgrades.
Får se vad som händer på måndag den 22 om man får en courtesy på
CPH-NRT eller om det blir 1/7 :)

Fick uppgradering ARN-HKG, SK963, Från Go - Plus, två resenärer.

Pris (per person): €170

Signade upp

2015-07-10 14:25

Bekräftad uppgradering
2015-12-07 21:24

Avgång
2015-12-11 13:50

Önskar en julklapp i form av courtesy till SAS Business, får se hur stjärnorna står. ;)

Julklappen kom tidigt med nya platser i SAS Business. Cirka 26 h innan och än så länge inget mail från Köpenhamn. Två personer i bokningen. Jag själv EBD och resesällskapet EBG. Originalbiljett SAS VIP Go för 2999.-
Helgen i Hong Kong får en bra start! :)

Julklappen kom tidigt med nya platser i SAS Business. Cirka 26 h innan och än så länge inget mail från Köpenhamn. Två personer i bokningen. Jag själv EBD och resesällskapet EBG. Originalbiljett SAS VIP Go för 2999.-
Då är vi på samma flight, även jag hoppas på Courtesy Upgrade till Plus åtminstone men inget mail och inga nya platser när jag tittar bokningen. Vi kanske syns i loungen i alla fall

Hemresan började lite oroande. Nekad OT från Go - Plus, men ett mail senare och första officiella courtesy upgrade från Go - Plus infann sig.

Toppen