Kimmen00
Medlem
Ja, eller kolla om det går att ändra online!
Redan försökt.. Gick ej online
Ja, eller kolla om det går att ändra online!
Det tycker jag inte alls.Förstår din poäng, men tycker att lojaliteten bör prioriteras framför OT,
När man tappar kunder för att de måste flyga med en fyllskalle som OT uppgraderat och talar om att man är en idiot som betalat fullt pris då är det slut på det roligaJag tror SAS måste värna om de som betalar. Klart att EBD/EBP skulle kunna få upgrades ibland, men före de som betalar? Man behöver kanske inte vara en Excelnisse för att se att någonstans måste det vara slut på det roliga. (Jag är inte EBD/EBP, kanske det påverkar min position i frågan, kanske inte)
Samtidigt är inte lojalisering välgörenhet, men man måste hitta en bra balans här...Jag tycker tvärtemot. Det är ett börsnoterat företag vi talar om, inte välgörenhet.
Du får flyga lite betald Lufthansa First så att du hinner bli Diamond lagom till Hong Kong resan i höstNu blev EBD rätt attraktivt...
Om detta fungerar och faktiskt leder till uppgraderingar så är det bra av SAS!
Denna typ av lojalisering är välgörenhet. Finns givetvis flera andra mindre kostsamma förmåner som kan införas om man vill skapa lojalitet.Samtidigt är inte lojalisering välgörenhet, men man måste hitta en bra balans här...
Kan du inte ge några exempel på sådana förmåner?Denna typ av lojalisering är välgörenhet. Finns givetvis flera andra mindre kostsamma förmåner som kan införas om man vill skapa lojalitet..