Brandten
Medlem
Därför att jag inte hittade svaret och om jag är diskad från hemresan måste jag öka min Plusgrade lite.Varför frågar du ens kundtjänst om sådana här saker???För att driva med dem?

Därför att jag inte hittade svaret och om jag är diskad från hemresan måste jag öka min Plusgrade lite.Varför frågar du ens kundtjänst om sådana här saker???För att driva med dem?
SAS chatsupport's svar på detta var...
"det bestäms av personalen på flygplatsen och ingenting vi har information om".
![]()
Skönt svar, i synnerhet med tanke på att detta avgöra långt innan de ens börjar jobba på flygplatsen för rutten i fråga.SAS chatsupport's svar på detta var...
"det bestäms av personalen på flygplatsen och ingenting vi har information om".
![]()
De kanske menar att de som hanterar detta har sitt kontor på Kastrup, då det verkar vara från Köpenhamn man sköter dettaSkönt svar, i synnerhet med tanke på att detta avgöra långt innan de ens börjar jobba på flygplatsen för rutten i fråga.
De måste ju blandat ihop med op-up vilket sker nära inpå avgång och av dedikerad markpersonal, annars är de ju helt pantade att ens svara så överhuvudtaget.
Har 17 T/R med 2st EBD på samma bokning och alltid i PLUS, dvs 34 ben och fått gemensam CU två gånger CPH-EWR och CPH-ORD.
Ja.Är det bara möjligt med CU för Diamond och Pandion
Låter som en "operational upgrade", som är minst lika trevlig.Jag har fått CU på en resa, men det var kanske inte för min guldstatus.
Den är ännu bättre för den påverkar inte möjligheterna att bli uppgraderad igen nästa gångLåter som en "operational upgrade", som är minst lika trevlig.![]()