Senaste nytt

Copenhagen - Denpasar på Qatar Airways for QMiles. Dyrere om sommeren?

LarsCph

Medlem
Vi skal til Bali på sommerferie næste år og planlægger efter sidste uge i Juli og første to uger i August. Jeg har set lidt på hvad der er af muligheder for at købe en af billeterne for QMiles og lige nu ser det ud til at prisen fordobles fra 15. juni og frem.

Er der nogen som har en idé om det skyldes at det stadig er om meget lang tid, eller fordobler de mon helt enkelt prisen i højsæsonen, da det er en typisk feriedestination?

CPHDPS.jpg

Is i maven som @agehall siger ! Evt. flyv til en meget billigere destination (e.g. KUL, BKK, eller SGN eller SIN) og køb en anden billet derfra. Mht. awardbilletter med QR er det ofte billigere at lave multiple destinations (f.eks. til HAN via BKK eller DPS via BKK). Tag et economy leg iblandt hvis det gør for ondt :)

Ah - tak - jeg skal prøve at se på multiple om det gør en forskel. Jeg har fin tid til at vente i øvrigt, det var mere om der var nogen som havde erfaring med at de har højere priser generelt i højsæsonen.

Jeg vil helst have en routing som ender i DPS så jeg ikke skal til at planlægge tid til transfer inklusive risiko ved forsinkelser og hvad der ellers kunne ske af uforudsete hændelser.

Toppen