Senaste nytt

COOP poängfest hela påsken

Brandten

Medlem
Någon som kan tolka om det är extra poäng på alla inköp i alla butiker efter att man handlat för 2000kr på Coop eller är det bara inköp på Coop som är poängfest?

Poängfest hela påsken | Coop

Är det bara Coop blir det tufft (ska bort) men är det webshopping och allt utanför Coop så kan jag lätt maxa MedMera Mer kortet :)

Hur brukar presentkort som köps på COOP, alltså presentkort som endast kan användas på COOP (inte andra butiker, såsom iTunes etc), krediteras? Får man poäng för sådana köp? Eller är det som tobak, lotter och läkemedel, dvs exkluderat?

Hur brukar presentkort som köps på COOP, alltså presentkort som endast kan användas på COOP (inte andra butiker, såsom iTunes etc), krediteras? Får man poäng för sådana köp? Eller är det som tobak, lotter och läkemedel, dvs exkluderat?

Inga COOP poäng vid köp av presentkortet. Däremot får den som har presentkotet poäng när det används.
Du får däremot poäng på det kreditkort du betalar presentkortet med.

Last edited:
Inga COOP poäng vid köp av presentkortet. Däremot får den som har presentkotet poäng när det det används.
Du får däremot poäng på det kreditkort du betalar presentkortet med.

Tack, jag hittade svarat i villkoren för COOP medlemskapet just.
"Poäng registreras inte avseende köp av tobak, spel, lotter, presentkort och förmedlade tjänster samt avseende andra särskilt uttryckta undantag. Poäng registreras inte heller för kontantuttag i kassan, automatuttag eller för betalning med pant."

Tack, jag hittade svarat i villkoren för COOP medlemskapet just.
"Poäng registreras inte avseende köp av tobak, spel, lotter, presentkort och förmedlade tjänster samt avseende andra särskilt uttryckta undantag. Poäng registreras inte heller för kontantuttag i kassan, automatuttag eller för betalning med pant."
Just det där med pant är irriterande, man får ta ut pengarna i Cash först och sen betala med kort.

Toppen