MBA skrev:Nu finns inte valmöjligheten längre att växla MedMera-poäng till EB-poäng, borttaget från PoängshopenKlicka för att utvidga...
RIP. Tur att man använde Internet Explorer för några dagar sedan för att rensa kontot.
MBA skrev:Nu finns inte valmöjligheten längre att växla MedMera-poäng till EB-poäng, borttaget från PoängshopenKlicka för att utvidga...
Har pratat med kundservice och de är enligt de tekniska fel som gör att det inte fungerar just nu. "Teknikerna jobbar på det" Enligt killen jag snackade med.Ludvig Skalme skrev:Hur kan man inte meddela detta innan? Jag har flera tusentals poäng som jag vill omvandla.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Har pratat med kundservice och de är enligt de tekniska fel som gör att det inte fungerar just nu. "Teknikerna jobbar på det" Enligt killen jag snackade med.Klicka för att utvidga...
Samosaguas skrev:Har pratat med kundservice och de är enligt de tekniska fel som gör att det inte fungerar just nu. "Teknikerna jobbar på det" Enligt killen jag snackade med.Klicka för att utvidga...
Nu funkar poängväxlingen igenMartin Johansson skrev:Följande text finns nu påväxlingssidan:2016-12-08
Poängväxling till SAS EuroBonus stängd p.g.a. tekniskt felDu kan för närvarande inte växla MedMera-poäng till EuroBonus-poäng i Poängshoppen. Poängväxlingen är tillfälligt stängd på grund av ett tekniskt fel.Klicka för att utvidga...
Mangostan skrev:Och där var de sista 65.000 poängen växlade. Om någon från COOP läser detta så finns det bara ett sätt att få tillbaks mig och säkert andra kunder: Höj poängintjäningen till minst 15 EB-poäng per spenderad hundring! Tack för mig, COOP.Klicka för att utvidga...
Om du säger upp kortet så får du tillbaka del av årsavgiften.archiebunger skrev:Behåller mitt kort då det ändå är betalt till Augusti -17. Bra till bankomatuttag om inte annat.Klicka för att utvidga...
Nej, det ska det inte göra. Jag var tvungen att ha kvar mitt kort hela året eftersom jag "råkade" boka en flygresa på kortet i februari med avresa i november.JKS skrev:Hej!Någon som vet om försäkringen gäller för flygresa (betald m kortet) i mars om jag säger upp kortet nu?Klicka för att utvidga...
Varför? Coops kundtjänst löste detta galant och rättade felet som uppstod. Klart de ska ha betalt för kostnader och annat när ersättningskort ska skickas ut.hittan skrev:Blir så irriterad.Klicka för att utvidga...
hittan skrev:Blir så irriterad.Förlorade mitt Coop kort och spärra/beställde nytt på deras hemsida. Gjorde det via mobilen och fick felmeddelande så testade flera gånger och ringde en telefonsvarare för att spärra kortet.Till min förvåning tar de 80 kr för ett ersättningskort och de har dragit 80 kr två gånger.Ringer kundtjänst som säger att det är mitt fel att jag tryckt flera gånger på deras hemsida. Men jag har bara fått hem 1 kort..Efter en diskussion säger hon "Jag kommer att ta bort 1 av avgifterna men det är ett undantag som inte kommer att ske igen".Klicka för att utvidga...
joakgarp skrev:Varför? Coops kundtjänst löste detta galant och rättade felet som uppstod. Klart de ska ha betalt för kostnader och annat när ersättningskort ska skickas ut.Klicka för att utvidga...
Själv har jag aldrig någonsin blivit debiterad för ersättningskort, men å andra sidan har jag aldrig provat något "lågbudget" alternativ. Jag tycker nog att det i första hand ligger i kortutgivarens intresse att spärra och skicka ut nya kort så fort som möjligt även om man bara misstänker att ett kort är förlorat eftersom kortutgivaren oftast står för eventuellt missbruk.joakgarp skrev:Varför? Coops kundtjänst löste detta galant och rättade felet som uppstod. Klart de ska ha betalt för kostnader och annat när ersättningskort ska skickas ut.Klicka för att utvidga...