Senaste nytt

COOP Medmera mer

Är det bara jag som har problem med överföringarna? Gjorde en överföring på 180 000 poäng för ett par timmar sedan. MM-poängen är dragna men inga EB-poäng! Detta är 4:e gången (av ca 10-12 gånger) det händer mig. De andra gångerna har jag fått poängen efter kontakt med Coop kundservice.

Hmmmm. Jag har inte haft några problem med överföringar av poäng. Direkt efter att jag konverterat poäng från Coop finns de på mitt konto hos SAS.

När är fakturadatum på Coops medmera mer kort? Skall dela upp betalningen mellan huvudkortsinnehavaren och extrakortsinnehavaren och lyckades slänga pappersfakturan när jag betalt den. Finns det nått smidigt sätt att se det likt amex eller är det bara att räkna manuellt på deras sida?

Vet att frågan varit uppe innan, men hur lång tid brukar det ta för poängbomben att komma in på poängkontot? Jag handlade igår och grundpoäng samt extrapoäng har kommit in för köpet, men ej poängbomben. Händer det att Coop missar det och man får höra av sig till kundtjänst?

Vet att frågan varit uppe innan, men hur lång tid brukar det ta för poängbomben att komma in på poängkontot? Jag handlade igår och grundpoäng samt extrapoäng har kommit in för köpet, men ej poängbomben. Händer det att Coop missar det och man får höra av sig till kundtjänst?

Svar från COOP poängbomb - the official thread | Sida 5 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor tråden.

Verkar vara 3 dagars fördröjning på poängbomben, fick in poängen idag efter köp 23 feb.

Upptill en veckas fördröjning enligt kundtjänst

@JSQ Hur missade jag detta, sökte och kollade igenom stora delar av tråden men inte sett det du citerar. :S
Jaja, stort tack!

/N00b

Toppen