Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag funderar på att skaffa ett MedMera kort då jag tänkte börja betala räkningar med Betalo, men inte vill betala 2,5% som det är med MC och Amex. Det jag funderar på är om jag ska ta MedMera Mer eller MedMera betala efter. Jag antar att det är MedMera Mer jag ska ha då jag får 2poäng per krona hos partners (Betalo är väl en partner?).
Du får 1 poäng per krona när du betalar på Betalo och använder Medmera Mer.

Jag upptäcke nyss att jag fortfarande inte får poäng för klarna... Det gäller tusentals poäng för min del. Här ni märkt något?

Mina poäng gäller div köp. Betalo och vanliga kortköp..
Sist detta hände mig fick jag 20000 poäng, nu blir jag grinig då jag tycker de borde fixat detta nu.

Jag upptäcke nyss att jag fortfarande inte får poäng för klarna... Det gäller tusentals poäng för min del. Här ni märkt något?
Jag handlade på elbutik.se den 10/9 och fick poäng samma dag. Jag handlade på nytt i samma butik och med samma kort den 29/9 och har (ännu) inte fått poäng. Suck!

Ofattbart! Hur kan man inte fixa det här?
Jag vet inte hur ni gör, men i mitt fall känns det som för mycket arbete att kolla köp/poäng för klarna hela tiden. Personligen så går kort varma i vår familj och huvudvärken blir stor när man upptäcker sånt här.

Ofattbart! Hur kan man inte fixa det här?
Jag vet inte hur ni gör, men i mitt fall känns det som för mycket arbete att kolla köp/poäng för klarna hela tiden. Personligen så går kort varma i vår familj och huvudvärken blir stor när man upptäcker sånt här.
Jag kör skriptet från @mha321 någon gång ibland och mailar kundtjänst. Tråkigt att det ska behövas men det är det minst arbetskrävande insatsen.

Jag har drygt 200 000 Coop-poäng. Vad är det klokaste att göra nu, vänta på någon form av inlösningskampanj (hur ofta har dessa varit det senaste året?) eller bara växla in och samla ihop till nästa 180k igen? Det ska väl tilläggas att jag inte har något brådskande behov av Eurobonus-poäng just nu eller under de kommande månaderna.

Jag sitter också på en större mängd coop-poäng, jag väntar på en konverteringskampanj. Tror bara det har varit en kampanj där man gick tillbaka till de ursprungliga "valutakursen" 5 coop till 1 EB-poäng.

/Mikael

Just nu dubbla poäng på Eko till 4/10!

Fungera så fint att man tom fick det uträknat i Min Poäng:

Coop EKO.jpg

Toppen