funkar det för er att kolla kontoutdrag längre tillbaka än en månad? Det funkar inte för mig att ändra datumen för vad som ska visas.
EDIT: Hittad det. Den där bocken under kalendern var bra att trycka på.![]()
funkar det för er att kolla kontoutdrag längre tillbaka än en månad? Det funkar inte för mig att ändra datumen för vad som ska visas.
EDIT: Hittad det. Den där bocken under kalendern var bra att trycka på.![]()
Grymt bra i kombo med Amexkort. Räkningar plus alla ställen som inte tar Amex blir det för detta kortet.
Kan vara värt att spara poäng och vänta på poängkampanjer, i somras var det ökning av Eurobonuspoängen man fick..
Extrapoäng för pågående kampanj (växla minst 5000 MedMera-poäng och få 500 extra Eurobonuspoäng) kommer betalas ut av SAS senast den 31 oktober.Jag växlade in 60,000 Coop till 10,000 EB och har inte sett röken av de extra 500 poängen ännu.
Jag skaffade ett medmera mer när det lanserades som jag sedan sade upp för ett antal månader sedan. Jag har nu bestämt mig för att skaffa det igen men jag minns att sist när jag beställde kortet så tog det en dryg månad att få det. Har det gått snabbare för er som nyligen skaffat det?