Det borde gå. Man loggar in på ett Eurobonus-konto direkt från poänginlösen.Kan man överföra poäng från Person A som har COOP-poäng till Person Bs Eurobonuskonto?
Det borde gå. Man loggar in på ett Eurobonus-konto direkt från poänginlösen.Kan man överföra poäng från Person A som har COOP-poäng till Person Bs Eurobonuskonto?
Har du någon länk till detta erbjudande?"Just nu! Växla minst 5000 MedMera till EuroBonus och få 500 extra EuroBonus poäng. Gäller t.o.m den 30 september och endast en gång per medlem och hushåll."
5000 MedMera poäng ger då 950 poäng om jag fattar det rätt. Det ger att man får 19 poäng per 100 kr. Inget fantastiskt men lite bättre än vanligt iaf.
Har du någon länk till detta erbjudande?
"Just nu! Växla minst 5000 MedMera till EuroBonus och få 500 extra EuroBonus poäng. Gäller t.o.m den 30 september och endast en gång per medlem och hushåll."
5000 MedMera poäng ger då 950 poäng om jag fattar det rätt. Det ger att man får 19 poäng per 100 kr. Inget fantastiskt men lite bättre än vanligt iaf.
Förra gången de körde en sån här så vill jag minnas att de extra poängen dök upp vid slutet av månaden!Testade detta och har hittills bara fått 450 Eurobonuspoäng.
Jag har haft problem med Klarna och Coop, men mitt senaste köp den 11/9 gick bra, så de kanske har fått ordning på det nu.Problemet med Klarna fortsätter för mig. Så fort de poängen uteblir skickar jag ett mail till Coop. Fortsätter problemet för er också?
Är det någon mer som ser detta erbjudandet, jag letar men hittar inget.Första sidan på coop.se