Senaste nytt

COOP Medmera mer

Tack för påminnelsen!

För att vara petig gäller dock bäst "kurs" (0,2 EB-poäng/1 Coop-poäng) vid växling av minst 20000 Coop-poäng.

Och det räcker att växla 15000 poäng för att få den kurs som man i vanliga fall får för att växla 60000 poäng (0.167), varför även denna konvertering kan anses lönsam.

I dag är också sista dagen att säkra dubbleringen av poäng hos Coop.

20000 räcker väl? Faktor 0,2 därifrån och hela vägen upp...

SAS

Helt rätt av er, jag gör en total pudel. Det är från 20000 Coop-poäng som man får bäst utväxling.

Ett samtal med kundtjänst och jag fick gräddfil för de sista poängen upp till 20000p. Så nu är det växlat och klart.

Det där med SAS går det att ändra. Undertecknad skulle nog vilja ha från årskiftet eller kanske 1 Feb och framåt. Utifall man skulle att skaffa sig Amex.
Starta gärna en ny tråd med denna fråga. Jag vet att det har diskuterats ett antal gånger men hittar inte någon specifik tråd om det (finns en tråd för BA Executive Club och ändrat medlemsår).
Med en ny tråd så går vi inte off topic i denna och det blir lättare att hitta infon framöver om någon söker efter det.
Tror det korta och enkla svaret på frågan är att det inte går att ändra.

//Moderator

I grevens tid (sent på kvällen) bokfördes ett reserverat belopp (kommande Optiontown ARN-HKG för mig och mitt resesällskap) och jag hann precis växla in ett litet större belopp till den förmånliga kursen. 23:58 bokfördes överföringen på mitt EB-konto.

Återigen blir jag positivt överraskad över hur snabbt överföringen/växlingen mellan Coop och SAS går.

Tänk tänk tänk om även andra poänggenererande aktörer kunde fungera lika snabbt och smidigt!

Heja Coop!

Jag kunde fortfarande (nu under morgonen) växla poäng till den bättre kursen, så skynda er att växla om ni har möjlighet eller glömt!

P.s. Första inlägget här, verkar vara ett trevlig gäng som håller till här.
Välkommen till forumet!
Kan hålla med om att det är trevligt här.

Om du vill träffa några "likasinnade" så anordnas det inofficiella träffar 1 gång i månaden här i Stockholm, mer info om detta finns här
Kommande inofficiella BC-träffar i Stockholm 2015 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Även jag saknar poängen. Ringde för ca 2 veckor sedan. De registrerade ett ärende men ännu inte fått några poäng.
Dessa specialkampanjer är helt hopplösa. Kundtjänst har ingen aning och det känns mest som ett lotteri om man får några poäng eller ej.
Fick idag poängen för kampanjen, tog 4-5 dagar och posten är markerad "kompensation" :)

Toppen