Senaste nytt

COOP Medmera mer

Pratade med dem i veckan om denna kampanj, de har problem med överföringen och att det är på gång

Ringde dem igen och frågade efter poängen (april kampanjen). De loggade då ett ärende och inom några dagar var poängen på kontot. Tänkte om fler ev inte fått sina poäng.

Växlade precis över lite Coop-poäng till SAS. För er som inte växlat så gör det senast imorgon för att få den bättre kursen ;)

Ringde dem igen och frågade efter poängen (april kampanjen). De loggade då ett ärende och inom några dagar var poängen på kontot. Tänkte om fler ev inte fått sina poäng.
Gjorde samma sak i fredags, hade en vilsen person i kundtjänst men lade också upp ett ärende. Var denna kampanj riktad eller öppen för alla?

Även jag saknar poängen. Ringde för ca 2 veckor sedan. De registrerade ett ärende men ännu inte fått några poäng.
Dessa specialkampanjer är helt hopplösa. Kundtjänst har ingen aning och det känns mest som ett lotteri om man får några poäng eller ej.

Och det räcker att växla 15000 poäng för att få den kurs som man i vanliga fall får för att växla 60000 poäng (0.167), varför även denna konvertering kan anses lönsam.

I dag är också sista dagen att säkra dubbleringen av poäng hos Coop.

Coop-kortet är numera det sätt som jag tjänar mest Eurobonus-poäng på, trots att jag använder Amex när det fungerar. Jag växlade över ytterligare 130000 poäng igår för att få 5:1-kursen och har sedan oktober genom Coop fått ihop 68000 Eurobonus-poäng och ett paket glass.

På Coop har jag handlat för knappt 3000 kr under perioden så jag är nog inte deras drömkund och jag är ju inte precis nära att dubbla mina grundpoäng.

Toppen