Senaste nytt

COOP Medmera mer

Alla företag jag känner till försöker förenkla processen för att spara tid. Och kanske även lite papper. På Coop gör man tvärtom. Jag har aldrig varit med om att man inte kan säga upp ett kort via telefon. Får mig att tänka på Skatteverket i Grekland där man istället för datorer använder pärmar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Alla företag jag känner till försöker förenkla processen för att spara tid. Och kanske även lite papper. På Coop gör man tvärtom. Jag har aldrig varit med om att man inte kan säga upp ett kort via telefon. Får mig att tänka på Skatteverket i Grekland där man istället för datorer använder pärmar.

Tog mig tre inskickade papper. Först nekades det för att frun råkat shoppa för 19:- så det fanns en skuld.
Andra gången nekades uppsägningen för att jag signerat med en penna med blått bläck, men der var tydligen ej en äkta bläckpenna.
 
Tog mig tre inskickade papper. Först nekades det för att frun råkat shoppa för 19:- så det fanns en skuld.
Andra gången nekades uppsägningen för att jag signerat med en penna med blått bläck, men der var tydligen ej en äkta bläckpenna.
Hahahhaha, en klassiker. Det är nästan så att de försöker erbjuda så dålig avslutsservice som möjligt.
 
Nu har jag fått in de saknade poängen för köp i november förutom för ett den 4:e. Nästan fyra veckor tog det för Coop att nästan fixa det felet.
 
Toppen