flonken
Medlem
Jag håller på mina poäng tills vidare iallafall.Tror ni det blir nått "erbjudande" med högre växlingskurs till Eurobonus framöver?
Den är 100/10 nu.
...eller kommer det bli ännu värre? :|
Jag håller på mina poäng tills vidare iallafall.Tror ni det blir nått "erbjudande" med högre växlingskurs till Eurobonus framöver?
Den är 100/10 nu.
...eller kommer det bli ännu värre? :|
får jag inte mer än ca. 50.000p
Eller ta nån härifrån (med poäng och som står för taxes och dyl.) på din 2-4-1Häng på värvningståget så är du snabbt uppe i 100k och kan åka med din käresta med SAS i Business så tar du SJ Prio året efter![]()
Definitivt, och det är så jag har kört hittills. Det här kräver ju dock att man drar sitt Coop medlemskort och då har det varit fint att ha Coop MMM som är ett kombinerat medlemskort och Visa att använda där AmEx inte fungerar.
Byter jag nu till SAS MC måste jag ta med ett vanligt Coop medlemskort istället. Alltså släpa på SAS AmEx, SAS MC och Coop medlemskort. Men det borde vara mest optimalt ur poängsynpunkt.
Jag kontaktade kundtjänst via hemsidans kontaktformulär om uppsägning, och det verkade också fungera. De sa iaf att de skulle skicka hem en blankett med posten. Krångligt ska det tydligen vara...
Häng på värvningståget så är du snabbt uppe i 100k och kan åka med din käresta med SAS i Business så tar du SJ Prio året efter![]()
Kommer att avsluta efter sommarens tysklandsresor. Mastercard funkar bäst där. Bra att veta att man måste fylla i en blankett.Precis ringt och sagt upp mitt kort, blankett kommer på posten. Men personen jag prata med ställde inga frågor om varför och lät inte alls förvånad.
Är nog många som avslutar sina kort nu?
Kan vi tro Coop tänker om och ändrar poängintjäningen igen i hopp om att eliminera kundtappet?