Inget komplett Windows-paket, men så här gjorde jag för att köra scriptet på Windows7 (svensk):
1. Installera Python 2.7.10 här (OBS! Hämta inte ner senaste Python, version 3.x, då fungerar inte scriptet utan konvertering)
2. Spara ner detta script i installationskatalogen (normalt c:\Python27)
3. Ställ dig i c:\Python27 i en kommandoprompt och skriv "python ez_setup.py"
4. Ställ dig i c:\Python27\scripts och skriv "easy_install simplejson"
5. Spara ner scriptet från @mha321 i en fil som du döper till coopverify.py i katalogen c:\Python27
6. Ändra rad 39 från "locale.setlocale(locale.LC_TIME, 'sv_SE.utf8')" till "locale.setlocale(locale.LC_ALL, 'sve')"
7. Ändra rad 2 från "# coding=utf8" till "# coding=utf-8"
8. Ställ dig i c:\Python27 och skriv "python coopverify.py <mailadress> <startmånad> <slutmånad>"
Det ska tilläggas att jag aldrig någonsin jobbat med Python så detta kan vara helt fel, men det fungerar bra för mig
1. Installera Python 2.7.10 här (OBS! Hämta inte ner senaste Python, version 3.x, då fungerar inte scriptet utan konvertering)
2. Spara ner detta script i installationskatalogen (normalt c:\Python27)
3. Ställ dig i c:\Python27 i en kommandoprompt och skriv "python ez_setup.py"
4. Ställ dig i c:\Python27\scripts och skriv "easy_install simplejson"
5. Spara ner scriptet från @mha321 i en fil som du döper till coopverify.py i katalogen c:\Python27
6. Ändra rad 39 från "locale.setlocale(locale.LC_TIME, 'sv_SE.utf8')" till "locale.setlocale(locale.LC_ALL, 'sve')"
7. Ändra rad 2 från "# coding=utf8" till "# coding=utf-8"
8. Ställ dig i c:\Python27 och skriv "python coopverify.py <mailadress> <startmånad> <slutmånad>"
Det ska tilläggas att jag aldrig någonsin jobbat med Python så detta kan vara helt fel, men det fungerar bra för mig