Senaste nytt

Conrad Tokyo - erfarenheter

Ser fram emot en video på Youtube med alukoffert och upgrade till 280 kvadratmeter:)
Haha! Det er ikke helt utænkeligt der kommer en livetråd... ;)
Vi har inte bokat ännu, men jag tycker fortfarande att allt talar för Conrad. :)
Hilton med Executive Room er super. Conrad ved jeg snart.
Allt utom priset - kollade just och det är betydligt dyrare än den rate jag har på Hilton. :(
Se mit første indlæg - cash + points. Men ellers er det vel +/- 80K JPY/nat incl skat.

• Gilla
Reactions: doc
@Alx vilket/vilka av Conrads city hotell anser du vara battre?

Jag visste inte att jämförelser av olika Conrad hotell var begränsade till enbart city hotell. Av cityhotellen anser jag att Conrad Hong Kong helt klart är snäppet bättre än Conrad Tokyo. Servicen håller en högre och jämnare nivå. Att de sedan tycks ha för vana att uppgradera Diamonds från standardrum till sviter gör inte saken sämre.

Det allra bästa Conrad hotellet som jag har bott på spelar i en helt egen division. Det är Conrad Rangali Island. Det hotellet har jag svårt att föreställa mig att något annat Conradhotell slår på fingrarna.

Men visst är Conrad Tokyo ett av de bättre Conrad hotellen. Som jag skrev tidigare är jag vanligtvis ett större fan av Hilton än Conrad, men i Tokyo föredrar jag Conrad framför Hilton.

Ser på sidan att de erbjuder 50 procent rabatt på suites.
Prisvärt och bara att boka!
Skærmbillede 2015-01-10 kl. 13.39.42.png

Jeg tror vi har forskellige opfattelser af "Prisvärt" :eek:
Hvilke datoer kiggede du på hvor der var 50%? Jeg ser kun mellem 10% og 20%...

Edit: For en god ordens skyld, der findes "Kinge Suite Bay View" til omkring JPY 90.000/nat incl. skat, hvilket er okay, men vi er ikke i nærheden af 50%..

• Gilla
Reactions: Alx
Undskyld, såg att det avser UP TO 50 procent. När jag provbokar får jag 25 procent som bäst. Marknadsföringen på hemsidan känns klart vilseledande

Toppen