Är på Hilton Millennium i Bangkok.
Är HHD och blev uppgraderad till King Executive River View på våning 27.
Sunkigt Hilton-hotell och en lounge som inte direkt överaskar positivt.
Slitet och trångt rum med en riktigt smutsig matta. Badrumsattiraljerna huller om buller och frostat glas i duschen som inte rengjorts på länge.
Loungen serverar en medioker frukost och på kvällen lite snittar med vin och drinkar. Inredningen andas 80-tal och är allmänt sliten samt att mattorna är mycket fläckiga.
Bodde på Conrad i förra veckan över nyår och det var/är en mer normal Hilton-upplevelse.
Ok, låter tråkigt. Jag hade lämnat detta som feedback. Nu har inte jag varit där på 4 år, så du besitter nyare information. I mitt minne var utbudet i loungen rätt bra, och det fanns bra frukost och kvällssnack. I min erfarenhet över standard från andra Hilton hotell.
Dock är inte Conrad och Hilton samma sak. Det är två olika varumärken med olika målgrupper som ägs av samma hotellgrupp. Jag förväntar mig aldrig att uppleva samma på Conrad som Hilton, och jag skulle förvånas om Hiltongruppen vill att deras gäster skall tro det är samma sak. I så fall borde marknadsavdelningen som jobbar med Conradvarumärket få sparken
Så långt skulle jag inte sträcka mig. Det är inte dåligt men det är inte heller något extra. Jag känner inte heller igen det Johan67 beskriver och jag var där för ett år sedan. Jag hade helt klart uppmärksammat hotellet på problemen, för sådär ska det inte vara.rankar Millennium i toppskiktet av Hiltonhotell jag besökt.
Vore kul att se din topplista på Hiltonhotell @agehall Ny tråd kanske?Så långt skulle jag inte sträcka mig. Det är inte dåligt men det är inte heller något extra. Jag känner inte heller igen det Johan67 beskriver och jag var där för ett år sedan. Jag hade helt klart uppmärksammat hotellet på problemen, för sådär ska det inte vara.
Lät du personalen göra upplevelsen bättre för dig? Om dom inte gjorde det trots dina synpunkter så skulle jag kontakta Hilton och reklamera.