Inga Problem att gå igenom T2 med SK Boardingkort...?
Premiär för vadå? Bussen går ju redan från T2 till T5!15 juni blir det premiär enligt Swedavia på Facebook.
Gången till T4.Premiär för vadå? Bussen går ju redan från T2 till T5!
Jag var på terminal 2 den 20 maj, var då förbi och kollade ifall bussen till terminal 5 gick. Vid ringklockan fanns en lapp med budskapet "Tjänsten är för närvarande inte tillgänglig", så man ska nog inte räkna med att detta alternativ alltid fungerar.Någon som testat gå till terminal två för säkerhetskontroll och sen ta buss till terminal 5? Vad har tiden blivit då? 2 timmar var det vid terminal 5 på förmiddagen (vid sas incheck)
Jag var på terminal 2 den 20 maj, var då förbi och kollade ifall bussen till terminal 5 gick. Vid ringklockan fanns en lapp med budskapet "Tjänsten är för närvarande inte tillgänglig", så man ska nog inte räkna med att detta alternativ alltid fungerar.
Det står också att du ska trycka på knappen på gula boxen! Det är funktionen med att kalla på bussen enbart via displayen som inte fungerar!Jag var på terminal 2 den 20 maj, var då förbi och kollade ifall bussen till terminal 5 gick. Vid ringklockan fanns en lapp med budskapet "Tjänsten är för närvarande inte tillgänglig", så man ska nog inte räkna med att detta alternativ alltid fungerar.
Det står också att du ska trycka på knappen på gula boxen! Det är funktionen med att kalla på bussen enbart via displayen som inte fungerar!