Senaste nytt

Complimentary upgrade, just bcz...

"Went above and beyond" är ju ett bra och vanligt uttryck. Indikerar bara att personen i fråga gav utmärkt service utan att för den sakens skull hänvisa till att det skulle vara något du vill dölja. Annars är det ju bättre med ett mer mesigt än inget alls! :)

AIX, vad tyckte du om den hårda produkten? Var det B777 eller B757 du åkte med?

Det var B777 med den "nya" f.d. CO konfigurationen. Jag måste säga att jag tyckte den hårda produkten var helt klart en av de bättre jag har testat. Det lilla jag såg av maten i biz (jag åt ekonomimaten) såg däremot inte så imponerande ut.

Det var B777 med den "nya" f.d. CO konfigurationen. Jag måste säga att jag tyckte den hårda produkten var helt klart en av de bättre jag har testat. Det lilla jag såg av maten i biz (jag åt ekonomimaten) såg däremot inte så imponerande ut.

Jag håller med om detta. Har åkt denna B777 från EWR till LHR en gång, samt B757an några gånger från ARN till EWR. Den nya stolen är mycket bra tycker anser jag.

Innan mergern med UA var CO BusinessFirst världsklass i mat och dryck. Det kan vara att med integration med UA där man även har F, att mat och dryck skalas ner för att lämna mer differentiering mellan C och F. Hoppas testa snart igen.

Jag håller med om detta. Har åkt denna B777 från EWR till LHR en gång, samt B757an några gånger från ARN till EWR. Den nya stolen är mycket bra tycker anser jag.

Innan mergern med UA var CO BusinessFirst världsklass i mat och dryck. Det kan vara att med integration med UA där man även har F, att mat och dryck skalas ner för att lämna mer differentiering mellan C och F. Hoppas testa snart igen.

Ja det är helt klart en bra produkt. Jag hoppas innerligt att nya UA blir mer likt CO än gamla UA. Det var/är som sagt stor skillnad på de båda.

När det gäller maten kan jag egentligen uttala mig eftersom jag bara såg litegrann av maten och dessutom inte åt den. Men det jag såg, såg inte så upphetsande ut...

Är boakd på samma modell (772 fd CO) JFK-MUC i september, vilket säte är då att föredra när man reser två?

Hädanefter kommer jag alltid fråga efter pris på cash upgrade :D Oavsett.
Vem vet man kanske får oanständiga erbjudande i galley. :rolleyes:

Är boakd på samma modell (772 fd CO) JFK-MUC i september, vilket säte är då att föredra när man reser två?

Är du säker på du skall resa JFK-MUC med f.d. CO? LH flyger JFK-MUC med UA code share, medan UA flyger EWR-MUC. En ganska viktig detalj :cool:

Om du skall på en f.d. CO B777-200ER från EWR hade jag valt D-E i mitten, t.ex. rad 1-3

Toppen