Air France/KLM
Företagsrepresentant
Hallelujah! 
Nu vet jag att ni som finns i detta forum är "eliten" när det gäller flyg. Men om jag får lämna en helt personlig reflektion, så tycker jag att CDG ibland har ett oförtjänt dåligt rykte. "I Paris går det alltid fel" kan jag liksom inte riktigt hålla med om...
Jag kan stöta på människor som mer än gärna delar med sig av erfarenheter gällande CDG och som knorr på historien berättar de att de inte varit i Paris på 8 år
Visst kan mycket göras, men mycket har också gjorts och kommer fortsätta göras. Hälsn Karin
Nu vet jag att ni som finns i detta forum är "eliten" när det gäller flyg. Men om jag får lämna en helt personlig reflektion, så tycker jag att CDG ibland har ett oförtjänt dåligt rykte. "I Paris går det alltid fel" kan jag liksom inte riktigt hålla med om...
Jag kan stöta på människor som mer än gärna delar med sig av erfarenheter gällande CDG och som knorr på historien berättar de att de inte varit i Paris på 8 år
Visst kan mycket göras, men mycket har också gjorts och kommer fortsätta göras. Hälsn Karin
Ingen inbjudan ... flyger troligen alldeles för sällan för det. Även om jag bytt ofta på CDG och något mindre ofta på AMS.
Har sagt det förut, ja, frågat, men ..... är det bara jag som inte haft stora problem på och med CDG? De gånger jag bytt på CDG har det fugerat hyfsat bra till bra. Visst, mycket folk och en del köer ibland, även i prio-kön, men inte missat något flyg, etc.
En gång kom bagaget inte fram till Stockholm i tid vid en transfer på fyra timmar, vilket kan tyckas märkligt när jag haft transfer på tjugo minuter och bagaget kommit med utan problem.
Visst, det finns potential att förbättra en hel del på CDG, men fullt så mörkt som en del tycks uppleva det, upplever inte jag.
En del saker jag läst om CDG på forumet har jag upplevt för några år sedan då jag fick byta plan en del gånger i Frankfurt. Nu var det som sagt några år sedan och som jag förstått har de bättrat sig rejält av vad jag läst här på forumet. Kommer säkerligen få en annan uppfattning av FRA nästa gång...
P.S. Detta skrivet från loungen på CDG 2E.... att komma hit var nog det smidigaste jag varit med om; eskorterad från ankommande flyg i bil direkt till loungen (ja, via en dedikerad säk-kontroll med bara mig sjäv som 'gäst').