Senaste nytt

Comfort Hotel kampanj, boka senast 8 mars 2020, bo 3 mars - 14 juni 2020. 599 SEK per natt

palmen

Moderator
Ny kampanj från Comfort Hotell
Boka dubbelrum från 599 på Comfort Hotel | Nordic Choice Hotels

Njut av moderna och centrala hotell från 599 kr!
På Comfort Hotel ger vi dig vad du behöver och skippar det onödiga – för vår planet och din plånbok. Vi gör inga handdukssvanar, men vi kan hjälpa dig göra din egna. Vill du ha tofflor på ditt rum eller choklad på kudden – BYO (bring your own).

Comfort Hotel har 34 hotell i Sverige, Norge, Danmark och Litauen. Alla med grym belägenhet för just sin destination. Nu kan du njuta av dessa hotell från 599 kr per dubbelrum. Bo när du vill fram till 14 juni 2020. Boka senast 8 mars 2020.

Genom att skippa det onödiga ger vi inte bara ge dig ett riktigt bra pris, vi tar också hand om vår planet.
Comfort Hotel is Here for you. Here for the planet. Here for tomorrow.
 

011430121

Medlem
Tack, blev en bokning på fredag, slipper att åka Arlanda Express på lördag 05,20
Utav någon funkar inte mitt AMEX när jag skall betala på Clarions hemsida, inte heller förra gången jag bokade, funkar när jag ändrar till MC
 

Berglund

Medlem
Utav någon funkar inte mitt AMEX när jag skall betala på Clarions hemsida,
Var glad för det! På Clarions hemsida vill du naturligtvis betala med deras eget Nordic Choice Mastercard för att få 30 poäng per 100 kronor spenderade!

Om du inte redan har kortet, ansök om det här och bli automatiskt uppflyttad till guldnivå direkt!
Länk för de som är intresserade, ger som sagt även 10k poäng när man använder kottet första gången.
Nordic Choice Club Mastercard - Nordic Choice Club - Nordic Choice Hotels

Och en skärmdump på det hela
 

GOTBound

Medlem
Jag hade bokat en mini-staycation fredag-lördag denna veckan för mig och Mrs. GOTBound som i förmiddags kunde bokas om till detta kampanjpris!

EK
 

011430121

Medlem
Var glad för det! På Clarions hemsida vill du naturligtvis betala med deras eget Nordic Choice Mastercard för att få 30 poäng per 100 kronor spenderade!
Kommer att få det kortet i denna vecka, hinner nog inte ens bli guld innan helgen.
Tar denna vistelse och studera hur man lever som status lös, skall bli intressant att se verkligheten.
 
Toppen