Idag sa de på hotellet att jag hade kunnat få behålla samma rum som jag haft de senaste 4 nätterna, men att de ville uppgradera mig till en svit eftersom jag var Club Carlson Gold. Valet var ju enkelt...Har just installerat mig i det nya rummet efter att ha tillbringat eftermiddagen i Blå Lagunen här utanför Reykjavik.
Enda störande momentet är en fet fluga som surrar omkring i lysrörsarmaturen. Men efter ett varmt bad i jacuzzin med lite skumpa som sällskap så tror jag flugan ter sig mindre störande...![]()
Fick hem ett nytt guldkort idag (sälkomstpaket), samma utgångsdatum som det gamla.
Någon annan som fått detta? Inget jag har beställt, enda skillnaden på korten är att det nya inte har någon magnetremsa.
Stor=pitcher?varför står det TGI Fridays på kortet? kan man beställa en liten öl och få en stor med guldkort?
Stor=pitcher?
TGI Fridays är en del av Carlsongruppen.
Jag har som jag skrivit om tidigare här http://www.businessclass.se/hotell/2982-club-carlson-gold-elite-23.html#post62359 lyckats få rabatt på notan i Las Vegas och Wien. Dock så nekade Oslo och Stockholm...får se om jag kan med att fråga nån mer gång![]()
Jag äter och dricker sällan på hotellet i Stockholm, men visst har man rabatt med Gold Elite?