Åt en helt ok lunchbuffé med bl a sushi och lamm. 15% rabatt som CCG.
Om du är sugen på en bra fisk restaurang kan jag reka Fish Market, har riktigt bra Sashimi
Om du är sugen på en bra fisk restaurang kan jag reka Fish Market, har riktigt bra Sashimi
Eller Skaldjurskällaren: Island, del I: Sjávarkjallarinn, Reykjavik | Solens mat
Är just nu på Radisson Blu Saga i Reykjavik. Första fyra nätterna av sex är med 4-4-2-erbjudandet. Fick ett bra rum på 7:e våningen med utsikt mot havet. På skrivbordet står en vas med en röd ros i. När jag skulle till att gå ner till receptionen så mötte jag en ur personalen som just var på väg in att lämna en ask praliner som gåva från hotellet.
Nån timme senare knackade det på dörren och då kom de med en flaska vatten samt ett fat kanderade jordgubbar.
Trevlig gest från hotellet!
Oavsett vad man tycker om klassen på deras hotell är det någon som skulle argumentera emot att CC är det mest generösa programmet för elites? Jag tänker på lättheten att få uppgraderingar, de många poäng promos samt award nivåer.