Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Tror att det inte skickas ut något kort innan man har bott en natt där, så var det för mig och Ulla förra året.

Teorin håller inte, för som jag skrev ovan
Jag har bott på deras hotell efter matchningen, senast i januari

Finns det något annat sätt att se hur länge statusen gäller?

CC är sämst på att skicka kort till folk. Först kommer inget alls. Sedan kan man få tre stycken av samma valör. Sedan kan det komma något slumpmässigt av annan valör.

Jag kan inte se att jag är CCC till 02/14 som det står på mitt kort.

Jag förmodar att inte inte ska vara med ;)

Var exakt ser du det och vilken website använder du?

(Best Western är t.ex så lurigt att man ser statusgiltigheten på den svenska men inte på den amerikanska siten)

Jag tänkte skriva att jag endast kan se det på mitt kort att jag har det till 02/14 och inte har hittat det på någon hemsida.

Anledningen till att jag vill veta när exakt statusen går ut är att jag tänkte boka en 4-4-2
långt i förväg, på ett "svårt" hotell, och vill inte riskera att bli statuslös innan,
Vad händer isåfall med den bokningen, de kan ju se att jag inte längre har Guld.

Någon som kan tipsa om följande problem:

Dear Mr. Edqist,
please note that the ClubCarlson points are always based on the eligible net revenue:
in this issue 85 138.-HUF was the booked net rate (with gros: 103 867.-) This was issued on your account.
It does not correspond to the (wrongly) charged 84 939.-HUF.
Finally as I told you previously you have received the points as it was booked.

Tidigare har jag alltid fått poäng för vad det kostat mig att bo, inte ngn skillnad mellan net/gross...

Någon som upplevt det samma? Har de rätt och jag har haft tur tidigare?

Toppen