Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Min erfaringer med å booke flere rom er:
- Du trenger ikke i si noe til resepsjonen så lenge du har booket rommene på din egen CC konto (eller via Radisson.com etc)
- Du får poeng for alt
- Du får summen av netter som elite qualifying (også til promos etc)
- Du får et stay per rom som elite qualifying (også til promos etc)
- Du få en online booking bonus per rom

Hur lång tid brukar det ta mellan vistelse och poängskörd? Kanske tar det lite längre nu med bonusen på 10000 poäng?

Kunde inte köpa poäng:
•We were not able to confirm your account information. Please contact Club Carlson Member Services by clicking here.

Nån annan som har problem?
Kan det vara för att jag har Ö i efternamnet som kodas till "?" på deras websida...

Jag slog till och det funkade för ett par minuter sedan. Har dock inget ö i namnet.
En fråga - kan man se hur mycket poäng man skulle få om man för över från Carlson till ett flygprogram tex. Sas eller Turkish osv.?

En fråga - kan man se hur mycket poäng man skulle få om man för över från Carlson till ett flygprogram tex. Sas eller Turkish osv.?

Japp. Välj Redeem, airline miles och sedan aktuellt program i dropdownmenyn så får du olika alternativ. SAS EB ger samma kvot oavsett överfört antal medan t ex M&M ger bättre utväxling för mer poäng.

De flesta ger:

Points Miles Earned
2,000 points 250 miles
50,000 points 8,000 miles
100,000 points 18,000 miles

Det känns faktiskt som en mycket bättre deal att få lite poäng av någon annan än att köpa poäng för pengar...

Toppen