Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite...kom idag!

magost

Medlem
Bodde en natt på Park in Hammaby Sjöstad , innan uppgraderingen.på översta.
Blev ändå uppgraderad till sviten på top floor.
Tjusig, men placerad precis under bastun, och med trasig aircond blev det sjukt varmt så det blev mer en straff-uppgradering :-(
 

erc

Medlem
Enligt de uppgifter jag tagit del av kommer det fysiska kortet skickas ut efter första faktiska övernattningen på ett CC-hotell.
 

Ghoose

Medlem
Använde samma tips och på någon dag var status fixad och idag damp kort ner i brevlådan. Fattar inte hur jag klarade mig "Pre BC" ;)
 

Homer

Medlem
Jag gjorde en statusmatchning i början av januari men något kort har jag inte fått.
Jag har inte bott på någon av deras hotell sedan dess.


Är det någon som inte använt kontot på länge som fått ett erbjudande liknande detta?
xclub-carlson-10k-bonus.jpg.pagespeed.ic.PMZAPsKZqT.jpg
 

m96olsen

Medlem
Fick ett igår. Det lustiga är att jag redan hade ett sedan Februari, så nu har jag två med exakt samma nummer och utgångsdatum.
 

palmen

Moderator
Enligt de uppgifter jag tagit del av kommer det fysiska kortet skickas ut efter första faktiska övernattningen på ett CC-hotell.

Hur ska man då göra vid 2-4-1 och 4-4-2 bokningar där man förväntas visa upp sitt guldkort vid incheckningen?
 

magost

Medlem
Kortet kom idag! 5 veckor efter bekräftat aktieägaruppgradering. Det var ett RED kort endast ... :-(

Vad sysslar dom med på Club Carlsson egentligen ?
 
Toppen