Korrekt, bara det att Radisson är utköpta från börsen. Dvs det går inte längre att köpa aktier och därmed uppnå Radisson rewards gold genom aktieköp.Man köper lite aktier, skickar printscreen på sitt innehav till den engelska eller svenska mailen och hoppas på uppgradering till guld. Har jag förstått det hela rätt?![]()
Detta fungerar fortfarande? Mitt guld går ut siste februari och det är snart dags att förlänga guldet.
Samma mail som sist?
Ser ut som det ligger 100 aktier i min depå. Inte rört sig på ett år dock.Bolaget är ju utköpt från börsen, du borde inte ha några aktier.
Om du inte accepterade deras bud innan bolaget avnoterades borde de ligga kvar på din depå tills de ansöker om tvångsinlösen. Det verkar de inte ha gjort än:Ser ut som det ligger 100 aktier i min depå. Inte rört sig på ett år dock.
Aha tack.Om du inte accepterade deras bud innan bolaget avnoterades borde de ligga kvar på din depå tills de ansöker om tvångsinlösen. Det verkar de inte ha gjort än:
Inlösen av aktier | Länsstyrelsen Stockholm
Känns ju ytterst tveksamt. Men det kostar ju inte så mycket insats att försöka...Aha tack.
Men kan det vara så att de då har kvar guld-förmånen för aktieägare?