Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Det börjar bli dags att förnya guldstatus i Radisson Rewards för mig.

Är det någon som har koll på epostadress för att skicka innehavsbevis till för att förnya mht till innehav av Radissonaktierna?

Den epost som hänvisades till för ett år sedan är ju en Carlson-adress och jag lyckas inte hitta någon faktisk epostadress till Radisson member services, bara ett formulär som det inte går att bifoga filer i.

Jag har provat skicka en fråga om det via formuläret men får inget svar på just den frågan.

Det börjar bli dags att förnya guldstatus i Radisson Rewards för mig.

Är det någon som har koll på epostadress för att skicka innehavsbevis till för att förnya mht till innehav av Radissonaktierna?

Den epost som hänvisades till för ett år sedan är ju en Carlson-adress och jag lyckas inte hitta någon faktisk epostadress till Radisson member services, bara ett formulär som det inte går att bifoga filer i.

Jag har provat skicka en fråga om det via formuläret men får inget svar på just den frågan.

Maila radissonrewards@radissonhotels.com med en kopia på något dokument från banken som visar att du äger 200 aktier samt ditt medlemsnummer och den adress som är registrerad på kontot.

Det går bra att skriva på svenska.

Uppgraderingen kommer in på 1-2 dagar efter det.

Jag skickade till den här adressen för en vecka sedan och har fortfarande inte fått något svar.

Jag mailade till radissonrewards@radissonhotels.com i fredags, fick svar inom 1 timme.

Jag borde väl alltså ha provat den här istället, även om den inte riktigt känns lika rätt som den andra. Jag ger dem veckan ut på sig att återkomma på den andra sen provar jag den här istället.

Jag mailade till radissonrewards@radissonhotels.com i fredags, fick svar inom 1 timme.

Jag skickade en fråga, via formuläret, och frågade vilken adress jag skulle skicka uppgraderingsfrågan till.

Det tog ett bra tag, men jag fick följande svar från radissonrewards@radissonhotels.com

Hej IT-snubben,

Tack för ditt mail. Från undersökningen verkar det som om ditt konto är Gold Status Elite för tillfället. Om du vill uppdatera detta när du blir en lägre medlemsnivå, skicka bara en skärmdump av ditt aktieägare som visar ditt namn, antal aktier och när de löper ut till radissonrewards@radissonhotels.com :)

Visst, som man frågar får man svar, men lite "goddag yxskaft" är det ju. Anledningen till att jag skickade frågan var ju att mitt guld löper ut om en månad.

Jag skickade till den här adressen för en vecka sedan och har fortfarande inte fått något svar.

Jag borde väl alltså ha provat den här istället, även om den inte riktigt känns lika rätt som den andra. Jag ger dem veckan ut på sig att återkomma på den andra sen provar jag den här istället.

Jag gjorde precis som du. Inget svar, skickade en påminnelse till radissonrewards@radissonhotels.com igår och fick svar samt uppgradering inom 5 min (!).

Ni som har mejlat radissonrewards-adressen:
är det första gången ni uppgraderar era konton eller återkvalar ni? Har mejlat dem igår och fått följande svar: "your account has been upgraded already into a Gold Elite status. Kindly check your account please."
Mitt konto visar fortfarande silver från mars 19. Jag har köpt aktierna och uppgraderat mig för första gången förra året.

Ni som har mejlat radissonrewards-adressen:
är det första gången ni uppgraderar era konton eller återkvalar ni? Har mejlat dem igår och fått följande svar: "your account has been upgraded already into a Gold Elite status. Kindly check your account please."
Mitt konto visar fortfarande silver från mars 19. Jag har köpt aktierna och uppgraderat mig för första gången förra året.
Jag återkvalade för första gången 2018 genom att mejla dem igen och det funkade bra. Mejlade dem den 2 feb och fick svar att de skulle uppgradera till guld inom fyra veckor, vilket de gjorde.

Toppen