Köpte igår skickade in igår uppgraderad idag
NotRyan Medlem 16 September 2014 #323 Nemo skrev: Ibland går det upp, och ibland går det ned. Klicka för att utvidga... Haha, jo så är det ju med aktier
Nemo skrev: Ibland går det upp, och ibland går det ned. Klicka för att utvidga... Haha, jo så är det ju med aktier
M Martin Andersson Medlem 20 September 2014 #325 Haha, ja jag köpte mina aktier för drygt 45 kr i våras, så den investeringen verkar gå som övriga aktieköp. Men min CCG har jag i alla fall fått...
Haha, ja jag köpte mina aktier för drygt 45 kr i våras, så den investeringen verkar gå som övriga aktieköp. Men min CCG har jag i alla fall fått...
M mry Medlem 27 September 2014 #326 Den står i 34 kr nu, undra när man ska köpa den nu då... Märkte att man kan se kursen på deras egna hemsida och det har haft en kurs på 65 när den lanserades och har inte återhämtat sig till den nivån sen dess. THE REZIDOR HOTEL GROUP - Aktiekurs
Den står i 34 kr nu, undra när man ska köpa den nu då... Märkte att man kan se kursen på deras egna hemsida och det har haft en kurs på 65 när den lanserades och har inte återhämtat sig till den nivån sen dess. THE REZIDOR HOTEL GROUP - Aktiekurs
L Lollet Medlem 9 Oktober 2014 #328 Jag kunde inte heller låta bli att kliva in.. Någon med koll som vet varför den har rasat 32% på 3mån?
Jag kunde inte heller låta bli att kliva in.. Någon med koll som vet varför den har rasat 32% på 3mån?
Lokföraren Medlem 9 Oktober 2014 #330 agehall skrev: Det kostar för mycket att ha CCG som förmån för alla aktieägare? Klicka för att utvidga... Hur många aktieägare tror du bor där? Nu är aktien snart så billig att man "måste" inhandla detta.
agehall skrev: Det kostar för mycket att ha CCG som förmån för alla aktieägare? Klicka för att utvidga... Hur många aktieägare tror du bor där? Nu är aktien snart så billig att man "måste" inhandla detta.