Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Skickade in screenshot på 200 aktier och två dagar senare uppdaterades min status:

Dear Customer,

You have been upgraded to Gold Elite status in the Club Carlson-program since you purchased Rezidor shares. A card has been posted to the address in your profile and should arrive within 4-6 weeks from now, however your Gold Elite-benefits are valid from the day of the upgrade. Please see below for the Terms & Conditions of this offer. For any queries regarding Club Carlson or your Gold Elite-status, please let us know on clubcarlson@carlsonrezidor.com - Offer available exclusively for shareholders of the Rezidor Hotel Group. - Upgrade to Gold Elite status will be effective approximately 10 working days following enrolment through February 2015. - To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules. - Offer is non-transferable, may not be sold, and is subject to change or termination without notice. - By enrolling in Club CarlsonSM and participating in this offer, you agree to the Club Carlson SM programme terms and conditions.

Kind Regards,

Anna Wennsten

Club Carlson, Carlson Rezidor Hotels
Phone +44 207 9490378 (Base) | +44 207 9490379 (Elite)
Fax +353 1 2123751 | clubcarlson@carlsonrezidor.com

I dag fick jag ett mail att min Guldstatus var förlängd till 2015, tog ca 1 v efter jag skickade in min begäran av förlängning pga. aktier.

Jag är lite fundersam nu, jag tänkte återkvalificera mig till CCG med aktieköp så jag skickade in screendump för ca två veckor sedan. Inget svar än, men nu ser jag att min status har gått tillbaka till Gold Elite (var silver förra månaden) men det står "Expires Feb 2014".
Vi får väl se om nåt händer annars får jag väl försöka statusmatcha mot EBG då.

Jag är lite fundersam nu, jag tänkte återkvalificera mig till CCG med aktieköp så jag skickade in screendump för ca två veckor sedan. Inget svar än, men nu ser jag att min status har gått tillbaka till Gold Elite (var silver förra månaden) men det står "Expires Feb 2014".
Vi får väl se om nåt händer annars får jag väl försöka statusmatcha mot EBG då.

Tog mig en månad, och jag hann få meddelande att jag halkat ner till silver innan det blev guld igen.

Hej, nu har jag skummat genom hela tråden. Jag shoppade 200 aktier i förra veckan och tänkte nu sända in köpnotan från min bank. Det har varit lite olika bud om vilken mailadress som funkar bäst men de flesta verkar haft bäst framgång med denna:

goldpointsplus@carlson.com

Stämmer det? Min nästa fråga är om man kan skriva på svenska, eller vart hamnar detta mail? Hur har ni skrivit ni som haft framgång med CCG?

Hej, nu har jag skummat genom hela tråden. Jag shoppade 200 aktier i förra veckan och tänkte nu sända in köpnotan från min bank. Det har varit lite olika bud om vilken mailadress som funkar bäst men de flesta verkar haft bäst framgång med denna:

goldpointsplus@carlson.com

Stämmer det? Min nästa fråga är om man kan skriva på svenska, eller vart hamnar detta mail? Hur har ni skrivit ni som haft framgång med CCG?

På fråga 1 svarar vi JA, på fråga 2 svarar vi JA och på fråga 3 så skrev jag följande;

Hej,

Kan ni vänligen uppdatera min Tier level Xxxxx till Gold Elite i enlighet med nedanstående.

"Rezidor invites its shareholders, that own a minimum of 200 shares, to
join our guest loyalty programme, Club CarlsonSM, with a direct entry to
the Gold Elite level, which would normally require a certain number of
stays in our hotels. "

Bifogar härmed bevis på innehav av 200+ aktier i Rezidor Hotel Group.

Mvh

XXXXXX

Toppen