Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

200 aktier gav mig Club carlson gold vilket jag status matchade på best western till diamond select, sedan skickade jag in foton på båda till Hilton honors status match. :) var Hilton honors silver innan.
Fick du då 90 dagars gold och en challenge, eller gold rakt av?
Var skickade du din förfrågan? via den "vanliga" länken?

Gäller statusen bara 1 år? Eller kan man göra såhär igen efter ett år?
Ingen anning men enligt terms of condition
Offer is valid for recipient only. Invitation and offer is non-transferable and status matches cannot be bought or sold. Offer only redeemable once for the lifetime of the promotion. Så man kan väll göra det fall hilton släpper liknade promotion igen.

Jag fick CCG genom aktieköp förra året. Den går ut sista feb. Kan man förlänga denna tidigare eller måste man vänta tills denna gått ut?
Jag har en bokning mellan 28 Feb - 2a Mars. Så jag har CCG vid incheckning men CCS vid utcheckning. Gäller förmåner för statusen man har vid incheckning eller utcheckning?

Club Carlsson löste min uppgradering på 2 dagar! Den snabbaste mailen att få service verkar vara den allmänna supporten på <clubcarlson@carlsonrezidor.com>. Mailade först <shareholderbenefits@carlsonrezidor.com> men där fick jag ett autoreply att det skulle ta 4 veckor... alltså - använd den allmänna supporten!

Toppen