Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

JimLov

Medlem
Förstår jag det rätt att om jag har kvar mina 200 aktier så fortsätter jag kvalificera mig som Gold Elite?

"* Erbjudandet gäller enbart för aktieägare i Rezidor Hotel Group. * Uppgradering till Guld Elite-status kommer att gälla ca 10 arbetsdagar efter registrering. För att upprätthålla Elite-statusen måste medlemmarna omprövas årligen per programmets regler."
- See more at: THE REZIDOR HOTEL GROUP - Aktieägarförmåner
 

JimLov

Medlem
Det har väl avhandlats ett antal gånger tidigare. Ja, så länge du har 200 aktier får du förnyad guldstatus.
Tack. :)
Nu aktien har ju rasat lite idag så kan ju vara köpläge för att få till guldstatusen?
Har personligen lite för dålig koll på aktiemarknaden för att kunna avgöra det själv.
 

Alf

Medlem
Tack. :)
Nu aktien har ju rasat lite idag så kan ju vara köpläge för att få till guldstatusen?
Har personligen lite för dålig koll på aktiemarknaden för att kunna avgöra det själv.

Sedan jag köpte för ca 9 mån sedan har aktien rasat med 25 %, så det kan definitivt vara köpläge nu.
 

tomle

Medlem
När jag såg erbjudandet om gold vid 200 aktier för första gången så låg aktien på runt 23 kr, det var för några år sedan och jag hade redan guld då.
Nu när jag trillar ner från guld så blir det nog att köpa, 28,5 x 2 = 5700.
 
Toppen