Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

palmen skrev:

Jag skickade ett mail till Investorrelations@Rezidor.com
Mer info finns på REZIDOR HOTEL GROUP - The Rezidor Share - Shareholders

Har just köpt några aktier själv, skickade ni med någon sorts bevis på aktieköpet med mailet?
Måste man registrera sig som medlem på CC före eller?

Jag reggade mig som medlem först, skickad med mitt medlemsnummer och personnummer.
De svarade inte ens på mailet men ungefär tre veckor efter så står jag som Gold Elite när jag loggar in.

Jag testar en gång till innan jag konstaterar att det ingen vet:

My Rate erbjuds samtliga Elite-medlemmar och inte bara shareholders. Erbjudandet ger 10% på en standard rate och kan endast används när du bokar via telefon. Ej på internet.

Om du redan är guld kan det ändå vara värt att maila investorrelations@rezidor.com och be dem skriva i din profil att du är shareholder. Jag föreställer mig att detta hjälper för uppgraderingar :)

Antagligen är jag alldeles ovan att syssla med såväl bonuskort som aktier...

Jag har köpt aktier i Rezidor, väntade någon dag och skickade sen ett mail till den adressen som angivits tidigare i tråden med bonuskortsnummer, personnummer och annat för att få guldkort – har inte fått något svar och jag förstår än mindre var inne på Club Carlsons sida det är tänkt att jag ska få veta om jag är Gold (alltså när jag väl loggat in).

Skulle någon kunna tänka sig att hjälpa mig? :eek:

Antagligen är jag alldeles ovan att syssla med såväl bonuskort som aktier...

Jag har köpt aktier i Rezidor, väntade någon dag och skickade sen ett mail till den adressen som angivits tidigare i tråden med bonuskortsnummer, personnummer och annat för att få guldkort – har inte fått något svar och jag förstår än mindre var inne på Club Carlsons sida det är tänkt att jag ska få veta om jag är Gold (alltså när jag väl loggat in).

Skulle någon kunna tänka sig att hjälpa mig? :eek:

När du är inloggad står det uppe till höger:

Welcome, Förnamn Efternamn.
You have XXX XXX points. | Gold Elite

Fungerar detta även om man som jag bara äger hela noll (0) poäng? Kanske ska ge mig till tåls någon dag till annars.

Om jag inte minns helt galet har jag för mig att guld kom upp ett efter det att jag statusmatchat mot Accor. Jag var ju redan medlem och hade ett par tusen poäng på kontot.

Fick precis ett trevligt mail:

Hej XXXXXXXXXXXXXXXXX

Varmt välkommen till Club Carlson! På hotellets begäran har din status uppgraderats till Gold Elite-nivå. Ett medlemskort är beställt och borde anlända inom 4 - 6 veckor. Har du några fler frågor, kontakta oss gärna.

Med Vänliga Hälsningar,

Fungerar detta även om man som jag bara äger hela noll (0) poäng? Kanske ska ge mig till tåls någon dag till annars.

Fungerade utmärkt för mig, stod Gold Elite på sidan inom 1 vecka efter att jag meddelat att jag var aktieägare. Kortet kom hem i brevlådan efter ca 1-2 månader (nu när jag var borta i 3 veckor).

Fungerade utmärkt för mig, stod Gold Elite på sidan inom 1 vecka efter att jag meddelat att jag var aktieägare. Kortet kom hem i brevlådan efter ca 1-2 månader (nu när jag var borta i 3 veckor).

Och nu när jag loggade in så stod det Gold Elite. Fast det är ingen som svarat på mitt mail. Nåväl, man ska kanske inte efterfråga så mycket service som ägare av tio aktier. ;)

Toppen