Senaste nytt

Clarion Stockholm... billigt 5 juli

Mr Basic

Medlem
I ärlighetens namn är det väl lite skillnad på att boka och flyga 6 normalpris-segment för att utföra en challenge mot att boka upp flera rum samma natt på en mistake fare och dessutom boka med flexibilitet och avboka efter att mistake-fare är indragen och ingen annan kan nyttja den?
Plus att annonsera efter någon som kan gå dit och äta din frukost?
Enligt dig ja, men det är nog individuellt vad man tycker är ok. Stör man sig på att folk jagar status/poäng/flighter/hotellnätter genom att boka error fares eller utföra challenges/mileage runs kanske detta forum inte är för den? :rolleyes:

intuition

Medlem
Oj, vet inte riktigt vad jag gjorde för att förtjäna att bli avvisad från forumet?

Jag kommenterade bara att det haltar att jämföra med en MR som man faktiskt flyger för att tjäna poäng.

Att fråga efter någon som kan fejka att de är med i bokningen och äta frukosten har nämligen ingenting att göra med att tjäna poäng eller nätter.
Ungefär som att boka business full flex åt andra och säga att man bjuder på lounge besöket. Man är säkert världens coolaste i vänkretsen när man gör det, men för mig har det ingen relevans i en diskussion om att uppnå status.

MLC

Medlem
Nu lugnar vi ner oss lite och sjunger tillsammans ” We shall overcome”
En så att säga motsatsernas dynamik, i detta tidigare så enhetliga svenska samhälle, en friktionsyta uppstår förvisso, men det är denna motsatsernas fredliga dynamik som med mitt sätt att se, betyder oerhört mycket för att vitalisera det svenska samhället...

apknug

Medlem
En så att säga motsatsernas dynamik, i detta tidigare så enhetliga svenska samhälle, en friktionsyta uppstår förvisso, men det är denna motsatsernas fredliga dynamik som med mitt sätt att se, betyder oerhört mycket för att vitalisera det svenska samhället...
Jag undrar om Carl, Birgitt och John håller med. Men nu är det OT.

Jag fick en frukost voucher när jag checkade ut för det var kallt på mitt rum, nåt fel på termostaten bra att fixa för nästa gäst!

mrestes

Medlem
Vi fick 2st heldags Element Spa vouchers när vi checkade ut då jag påpekade några saker vaktmästaren kunde fixa i rummet.
Hade jag tagit tid för att förklara alla små (typ fläckar på väggarna, hål i taket) och stora fel (golvbrunn i badrummet som måste rensas eftersom vattnet rinner ut över hela golvet när man tömmer badkaret. Inget problem när man duschar eftersom duschen producerar max 1 liter vatten i minuten) hade jag varit kvar tills måndag. Men man kan inte klaga över ett rum som kostar 161 kr natten. Och rykten är att det är bara kallt vatten i bassängen.

Toppen