Cykelvägen går i princip bredvid E4, tar omkring 1h30min om du vet hur du ska cykla genom Upplands Väsby och Solna.Tack, fantastiskt. Då kan man planera mycket bättre. Mitt fortskaffningsmedel till vardags är cykel. Då behöver man aldrig bry sig om köer. Ska prova nästa gång. Kanske hem från ARN.
tack, även sett dom som fäst en dramaten bakpå cykeln. Borde även funka med resväska på hjul.Cykelvägen går i princip bredvid E4, tar omkring 1h30min om du vet hur du ska cykElla genom Upplands Väsby och Solna.
Resväska på hjul bakom en cykel fungerar under några omständigheter.Tack även se
tack, även sett dom som fäst en dramaten bakpå cykeln. Borde även funka med resväska på hjul.
Tyvärr inte med standardhjul. Jag har testat med Samsonite. "Hjullagret" är en metallpinne med plast runt om. Snurrar metallen väldigt fort, som när du drar den bakom en cykel, så smälter plasten. Du måste byta ut hjulen mot exempelvis inlines-kullager för att det ska gå.Tack även se
tack, även sett dom som fäst en dramaten bakpå cykeln. Borde även funka med resväska på hjul.
TackJag pratade med min kollega som åkte från Arlanda mot stan nyss.
Han sa att det var en lång kö mellan Rotebro -> Rosersberg på trafiken mot Arlanda / Uppsala.
Visa bifogad bild 53616
Ifall planerar ni att åka till Arlanda från stan kan det vara bra idé att åka tåg.
Ifall planerar ni att åka till Arlanda från stan kan det vara bra idé att åka tåg.