Kan man boka awardresa med China Eastern på sas hemsida? Testade söka CPH-PEK några datum i mars, men får bara förslag med KLM/AF.Från CPHspotlight:
China Eastern Airlines udvider fra juni måned ruten mellem Shanghai og CPH fra 3x til 5 x ugentlig - det har selskabet meddelt i dag (ekstra afgange endnu ikke i salg)
Samtidig startes en nu rute mellem Shanghai og Stockholm fra juni måned - 3x ugentlig.
Det finns men kostar 2x poäng.Kan man boka awardresa med China Eastern på sas hemsida? Testade söka CPH-PEK några datum i mars, men får bara förslag med KLM/AF.
China eastern?Det finns men kostar 2x poäng.
Nu har du väl blandat ihop dem med China Airlines?Det finns men kostar 2x poäng.
Vad jag minns så var det ju några här på forumet som lyckades få till china eastern i first.Var ju ett av bolagen SAS sade skulle erbjuda bonustillgänglighet i first efter alliansbytet men vi vet ju hur det blev med det.
SAS och China Eastern har inte kommit överrens om ett avtal helt enkelt. Men om China Eastern nu även drar igång på ARN så vore det väl smart av dem att samarbeta med SAS fullt ut.Vad fattigt. Vad är orsaken till att man inte kan/får boka bonusresor hos dem dåra? Är det SkyTeam eller inte liksom.
Möjligt, var väl några som lyckades boka Garuda F också. Om det gick hel vägen genom biljettering och att de faktiskt kunde åka vet jag dock inte.Vad jag minns så var det ju några här på forumet som lyckades få till china eastern i first.