Senaste nytt

Chicago - Vilka ställen får man ej missa?!

Hamburgaren på Au Cheval är riktigt bra. Polarn som bor i Chicago åker dit ibland enbart för hamburgaren.
Finns många bra ställen i det området (Haymarket tror jag det heter).

Håller med om Au Cheval. Dock kan det vara lång kö. Jag väntade två timmar en torsdagskväll. Men det finns ju gott om barer att vänta på i området.

Håller med om Au Cheval. Dock kan det vara lång kö. Jag väntade två timmar en torsdagskväll. Men det finns ju gott om barer att vänta på i området.
Absolut, många barer och trevliga restauranger i området. Vi kom dit precis innan de öppnade köket och fick ett av de sista borden.
Haymarket Pub & Brewery ligger bara rakt över på andra sidan korsningen och är värt ett besök om man vill ha lite lokalt producerad craftbeer.

Kan även tipsa om Revolution Brewing som ligger på N Milwaukee Avenue, nu åt vi inget där utan testade bara deras öl. Anti-Hero IPA som de gör är en av de bästa jag testat (om vi bara pratar IPA).

Jag åt en av mina godare middagar på Lawry's. Köttrestaurang där de kör runt med en vagn och du får köttet som du vill!!!
Storlek och stekgrader. Allt detta i en härlig miljö. Bara potatismoset med såsen är gudomlig. Tossed sallad får en ny betydelse!
Yorkshire pudding till efterrätt!
Bra bar med fantastisk old fashioned.
Jag kommer att gå dit igen!!!

Toppen