Bokade ett hotell via SAS för 5 dagar i Los Angeles.
Ett Best Western hotell som fått bra rekommendationer och hade bra läge. på bilderna var allt fint osv.
När vi kommer in i rummet så är allt åt skogen känner vi direkt. Men ger det en chans.
Men efter en natt där vi knappt fått en blund pga värme och oljud hela natten och att barnen knappt vågar sova pga kackerlackor som upptäckts i rummet dagen efter, så vill vi checka ut direkt.
Någon som har koll på våra rättigheter/skyldigheter om vi checkar ut 2 dagar tidigare?
Vi ankomst så betalade vi med mitt AMEX Premium.
känslan är just nu att vi checkar ut oavsett om vi får tillbaka pengarna eller inte.
Ett Best Western hotell som fått bra rekommendationer och hade bra läge. på bilderna var allt fint osv.
När vi kommer in i rummet så är allt åt skogen känner vi direkt. Men ger det en chans.
Men efter en natt där vi knappt fått en blund pga värme och oljud hela natten och att barnen knappt vågar sova pga kackerlackor som upptäckts i rummet dagen efter, så vill vi checka ut direkt.
Någon som har koll på våra rättigheter/skyldigheter om vi checkar ut 2 dagar tidigare?
Vi ankomst så betalade vi med mitt AMEX Premium.
känslan är just nu att vi checkar ut oavsett om vi får tillbaka pengarna eller inte.
Last edited: