jsn
Medlem
I förra veckan kom min väska ut första va alla på bandet och den hade priotagg. Sedan om det var planerat så eller om det var en slump låter jag vara osagt...Spelar det någon roll ifall man har prio tag?
I förra veckan kom min väska ut första va alla på bandet och den hade priotagg. Sedan om det var planerat så eller om det var en slump låter jag vara osagt...Spelar det någon roll ifall man har prio tag?
Det händer att folk vinner på lotto ocksåI förra veckan kom min väska ut första va alla på bandet och den hade priotagg. Sedan om det var planerat så eller om det var en slump låter jag vara osagt...
Jag hade inte brytt mig. Det är inte värt besväret helt enkelt. Prio-taggar gör sällan så stor skillnad som vi vill att de ska göra.Dålig idé ?
Hej,
Tror inte det hade nåt specifikt med inrikes att göra.
Jag hämtade min syster med familj på Arlanda i söndags eftermiddag. Det tog dem också 1,5 timme att få sina väskor pga av åskoväder.
Google.Vilket problem är det Swedavia försöker lösa med det nya baggagebandet? Fungerade inte det gamla som avsett eller?