Senaste nytt

Checka in bagage på Arlanda kvällen före

miamiflyer

Medlem
Jag vill gärna veta om det är möjligt att checka in sitt bagage kvällen före på ARN. Jag vet att ARN accepterar bagage 23h före avgång har flera gånger gjort det med SK/LH. BA har ett flyg som avgår på kvällen, så jag undrar om Menzies är villiga att checka in mig för en flight som går nästa morgon?
 
Passar på att ställa samma fråga för Austrian… har tidig morgonavgång till VIE med familj och hade gärna checkat in och lämnat väskorna redan kvällen innan
 

Senator

Moderator
Jag vill gärna veta om det är möjligt att checka in sitt bagage kvällen före på ARN. Jag vet att ARN accepterar bagage 23h före avgång har flera gånger gjort det med SK/LH. BA har ett flyg som avgår på kvällen, så jag undrar om Menzies är villiga att checka in mig för en flight som går nästa morgon?

Osäker på detta faktisk, ingen erfarenhet.

Passar på att ställa samma fråga för Austrian… har tidig morgonavgång till VIE med familj och hade gärna checkat in och lämnat väskorna redan kvällen innan

Austrian är svaret ja.
 

DavveP

Medlem
Går det fortfarande att checka in Austrian kvällen innan? Och är det sista Austrianflyget för dagen eller kan man använda sista Lufthansa inchecket? Tack för ev svar
 

DeWi

Medlem
Om det gäller ARN så pratade jag med incheckningen i måndags och de vill helst att man checkar bagaget innan 20.00 efter det går de ned i bemanning. Annars så är det 30 min innan sista SAS flight.
Kommer att droppa dottern med bagage ikväll.
//DeWi
 
Toppen