Senaste nytt

Checka in airside på Kastrup

srg

Medlem
Har en resa ToR idag Arlanda-Bryssel där hemresan går via Köpenhamn, på Arlanda fick jag bara ut boardingkort till Köpenhamn och uppmanades att checka in igen där.
Finns det någonstans airside att lösa det på Kastrup? Jag har 50min där så jag skippar gärna att gå ut och in igen om möjligt.

Stay airside, gaa gennem transit, og faa BP printet ud af SAS Hav en kopi a billetten med

Last edited:
  • Gilla
Reactions: srg
Finns ett transfercenter airside, har varit dåligt bemannat när jag råkat gå förbi, men då jag utgår från CPH så har jag har säkert varit där för tidigt. Ligger mellan B- och C-finger. Mot landsidan till så att säga. Finns incheckningsautomater lite här och varstans också tror jag, vet inte om dom funkar med SAS dock. Bara att hålla ögonen öppna.

• Gilla
Transfercenter om du inte hittar någon automat. Som någon nämnde ofta ganska tomt då de bemannar upp vid störningar där. Men det är alltid någon där iaf.

• Gilla
Flyger du med SAS kan du göra det vid ingången av loungen
Sist jag försökte detta (tidigare i år) fick jag ett ovänligt och bestämt svar att de minsann inte kan hjälpa med detta i loungen längre, då de inte har så mycket personal på plats. Fick vackert traska över till transfer desk...

• Gilla
Toppen